Depresssss

Suppp!!
Aee fyfan vilken depresssssss jag har! Cupen blev inställd pga trasiga vatten ledningar.. vad fan ska man göra nu? Satt med ugg och hade depress.. Tänkte gå på någon slags "fest" (hatar ordet fest) men vet inte om jag orkar det? Vi får se vad vi hittar på...
åhh längtar till nästa vecka då jag skippar skolan i några dagar för att åka ner till Danmark för att träffa släktningar och gå på bröllop! Men det finns vissa dåliga delar med det. Norooz festen är nämligen då och panetoz ska !ju komma och uppträda och självklart så missar jag dom!!! Men vi får boka dom en annan gång då jag är med.
vilken poze jag släpper azzzz

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Vad tråkigt!

2012-03-09 @ 18:21:17
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0