Bad update

Suuuupp!!
Fyfan vilken dålig update det har varit och statsitiken har minskat haha. Har verkligen inte haft tid, förlåt!!
Men ska försöka skärpa mig.
Efter skolan gick jag till stan med vännerna för att äta Thaimat, men buffen var slut så vi bestämde oss för att äta subway. Vi satt o snacka i flera timmar som vi vanligtvis gör och sedan drog vi oss hemmåt.
Imorgon så rör jag mig mot ljunkan för att kolla tjejerna spela sin match. Hoppas att dom vinner!
På lördagen så spelar jag en match mot Örebro sk och kommer att vara borta hela dagen, så tyvärr kommer jag att inte hinna skriva något inlägg, så ni får nöja er med detta inlägg så länge hihi, bye!
haha, flugaN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0