Onsdag

First day of school är avklarad!
Den var väl helt okej med tanken på att en av dom roligaste personerna i skolan har flyttat till stockholm. 

Runt 4-5 så chillade jag hemma lite grann och satte på några avsnitt av vampire diarieas.
Sedan drog jag mig mot gården för att ha ett möte med fritidsledarna och andra ungdomar. Vi ska nämligen anordna en ''fest'' så kallad norooz för högstadiet och gymnasiet, men det lutar sig  mer åt högstadiet, men det ska bli kul! 


Lite om gårdagen:
Då var det träning utomhus som gällde,man kan väl säga att det gick väl sådär eftersom mina tår var super kalla,går ju inte o spela så speciellt bra då. Vi har fått en ny tränare däremot som är så jävla grym och är väldigt utbildad inom fotbollen och det bästa med det är att han ska ta hand om division 4 laget,där jag spelar. I år så kanske det blir några A-lags matcher jag kan vara med på om jag fortsätter att kämpa och går på alla träningar såklart.

Här har ni min kille btw, vill berätta att han och jag ska gifta oss! haha daydreamer.nu
hhah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0