Studiebesök

Supppp homies.
Kom precis hem efter ett stuidebesök på katedral. Innan jag gick på studiebesöket så trodde jag det verkligen illa om katedral. '' Palla gå där, det är bara snobbar där bla bla'' men det visade sig att vara riktigt bra där! Så nu har jag två val att välja, Omvårdnad på Birgita skolan eller sam-beteende på katedral, men får väl se hur det blir!

Så kör man sitt första nationella prov nästa vecka! Ååh jag vill inte bli äldre och göra massa nationella prov, Vill gå i grundskolan och aldrig bli äldre! haha depress..

Har ingenting med skridskor att göra.......

Min egna smoothie!
Hejdå alla mina fans:****


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Dagens blogg vinnarna utses klockan 21.00 kika in då!! kram<3/systrarna backström

2012-01-31 @ 20:26:14
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0