Flyttningen klar!

Hej mina åtta söta läsare!!

Har verkligen vart dålig på att blogga dom senaste dagarna eftersom jag inte har haft någon tillgång till internet.
Men nu är flyttningen klar! Bor granne med min bästavän nu vilket är nog det grymmaste som finns!
Under dessa dagar så har jag inte gjort så speciellt mycket. Jag har hjälpt till med flyttningen, tränat och dansat i Elsas hus med Ugg och syrran. 
Känns som allt vänder sig till bra saker nu!!

Kommande veckorna så är det tråkiga plugget och roliga fotboll som gäller!
Blir 2 natt tuneringar och en cup i Norrköping, sen får man prioritera plugget någonstans där i mellan!

Lägger in två bilder och sen ska jag sätta på någon film och äta den bästa maträtten, Dolma! Ha det bra peeps!


danza danza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0