Film Maraton

Kom nyss ut från duschen efter en skön träning med A-laget. Det var nämligen min första träning med dom och det gick bra för mig! Så det är man glad för. Sen har man ett gladare leende vid sidan om eftersom vi har studiedag imorgon, och det behövdes verkligen!

Nu ska jag käka goda saker och sen blir det film maraton med syster! Det blir att kolla på Abduction 2011 och huvudrollen i den filmen är den snygga varg- killen i twilight, Dolphin tale som är sannings baserad som handlar om en delfin som har förlorat sin ''svans'' och sen TITANIC som alla påstår vara jätte bra, haha vi ska faktiskt kolla på den för första gången!

hehe känner mig cool som har en bild med två awesome tjejer som har spelat/spelar i Landslaget!
Till vänster har ni Sonia Hammi,Kosovari aslani ,Jag,Tovin saleh och Mia karlsson :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0