Ignore the haters

Morgonspasset var det värsta jag har varit med om...
Vi började med att lira lite fotboll, och efteråt körde vi löpning. Vi körde 200 meter x3 under 2 minuter, och man fick vila 30 sekunder efter det andra varvet. Just det ögonblicket ville jag döda mig själv. Det var såå jävla jobbigt, men det bästa var att när allt var över, så hade man den bästa känslan man kan ha  som säger yes, äntligen är det mest jobbiga delen borta. Men man får fortfarande höga depressioner på att man ska ha den här ''oh nej,träning imorgon'' varje söndag.

Nog om min Depressions text haha.
Efter träningen gick man och duscha, sen kollade man på Lm- tjejer med mina brudar.
Man kan säga såhär, att den cupen skulle vi lätt ha vunnit,det där var inte ens fotboll man kollade på. Men nu ska jag sluta öga mig själv för nu ska jag sätta på vampire diaries season 2. Adios!


Hittade en riktigt gammal bild från en match. Till vänster har ni mig,och till höger har ni Irma.



Bästa bror och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0