21:22

Har inte orkat skriva inlägg, men här får ni lite kort om dagarna.
Igårkväll var jag på stan med tjejerna, fick med mig ett par byxor och sen stack vi till ugg och kollade på film o käkade tjockismat. Eftersom jag har så tråkigt så ska jag svara på några frågor som jag kopierade från en blogg :)

OM DIG SJÄLV:
Fullständigt namn? - Selma muslijevic
Vart bor du? Berga
Bor tillsammans med? - Mamma, syster och bror
Husdjur? - Nee
När är du född? - 10 nov
Vart är du ifrån? - Bosnien!
Spelar du någon sport? - Ja, fotboll
om ja, vilket lag? - Bk tinnis

ÄRLIGHET
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - Ingen
vad tycker du om kärlek? - Det är väl bra
när kramade du någon sist? - Igår
kramade du någon speciell person? - Nej
har du svårt för att bli kär? - Ja det kan man nog säga
när fick du senast en komplimang? - Igår
har du hånglat med någon av samma kön? - Eh nej
Öl/vodka? - LOKA
Vad vill du bli när du blir stor?- haha skådespelare,fotbollssproffs eller polis :)
Om du fick 1 miljon, vad  skulle du göra då? - Jag skulle lagt in lite pengar till mitt sparkonto, ge pengar till min syskon, köpa ett hus till mamma och ta hela familjen på en resa!

HAR DU NÅGONSIN

varit medvetslös? - Inte direkt, men något liknande
playat? - Nej!
hånglat med fler än 50 pers? - Nej.
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - No no
gjort något riktigt dumt? - nej det tror jag inte.
gjort något du verkligen ångrar? - hehe aa
åkt ambulans? - Ja
gjort något olagligt? - Nej
blivit polisanmäld ? - Nej
blivit stoppad av polisen? - haha aa, och det var när jag skjutsade min mamma på cykeln hehe
varit på polisförhör? - Nej
slagit ner någon? - aa faktiskt
skämts över dig själv? - Nej
tagit droger? - NEJ!
blivit "utnyttjad"? - no :)
gråtit inför någon du tycker om? - nej
misshandlat någon? - Eh ne
umgåts med folk som sysslat med droger? - Nej, dom kan gå o kasta sig:)

SENASTE PERSONEN SOM

såg dig gråta? hmm dont remember
fick dig att gråta? kommer ju inte ihåg
du delade en cigg med? - röker inte
du saknade?- mina släktingar i Bosnien!
sa att den älskade dig? - Haha va?
När ska du sova ikväll? - När jag blir trött
Duschat idag? - Nej
Pussat någon idag? - jaa, min mamma

Vad har du ätit idag? Soppa & tortillas

Dagens klädsel ? - Shorts och tshirtt

Har du många vänner? - ja tillräckligt många.
Har du pojk-/flickvän? - Nej
Vem pratade du med i telefon senast? - Ogge
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Ogge ''Aa :-D''

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Saknat någon? - Ja
Ångrat något? - Nej
Ljugit? - lite grann
Svikit någon? - ne
Gråtit? - ne
Skrattat? - haha om jag har
Slagits? - nej.

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Tovin & Ugg
vem är den roligaste av dina vänner? - alla mina vänner är roliga men dom roligaste är nog Ugg, Tovin o Sonia, Dom är crazyy
vem är den du helst har filmkväll med? - Mina närmsta vänner som jag har roligast med
vem står dig närmast? - Tovin o Ugg

vem har du känt allra längst ? - Tovin har jag nog känt längst.

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - Skulle va depress
vem är din senaste kompis? - hahah ahruu det vet jag inte

KÄRLEK

Är du kär just nu? - aa, i fotbollen♥
Har du ett förhållande? - nej
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej, Skulle aldrig kunna vara otrogen
Har du snott en kompis pojkvän? - No, bara snakes som gör så
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vill jag vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ne,Vad blev jag haha
Är du en bra pojk/flickvän? - har ingen pojkvän just nu
Vem sov du senast bredvid ? - Uggelito
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 20 någonting, vene


Köpte sådana byxor fast i en annan färg.


Kommentarer
Postat av: jennifer

vad heter den personen som du har slagit ned ? :o du är ju tjej, man ska inte hamna i slagsmål då ! :) stå på dig girl!!

2012-02-01 @ 16:43:50
Postat av: Selma Muslijevic

Svar: Haha ''slagit ner någon'' är väl inte det exakt korrekta. Men slagsmål blev det, inga nytar eller något,vanligt tjejbråk på gräset haha.. Men jag nämner inga namn hehe. :)

2012-02-01 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0