Girlsnight at myy crib

Hej fellas!
Idag var jag på den sista söndagsträningen!! Löpningen som vi hade idag ska vi inte ens prata om.. usch vad jobbigt det var!
Kom hem vid 2 och mådde jätte dåligt. Har nog aldrig haft en sån stark huvudvärk! Sov så fort jag kom hem i ungefär en timma och nu mår jag bättre!
Nu vääntar jag på tjejerna som gick till coop med syrran  för att köpa lite gott tills ikväll. Vi ska sätta på en läskig film som handlar om några människor som ska gå till ett gammal physk hem och leta efter spöken och sen så ska vi bara chilla o berätta lite gossip hihi. Men nuu ska jag gå till köket till familjen tills dom andra kommer! pussssss
GAMMAL bild på mig o siis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0