im baack

ojojoj här var det en dålig jävla update. Har inte uppdatrat bloggen for ages!
Men ska skriva lite snabbt för ska sedan röra mig mot Cloetta för att kolla när kära LFC kör mot åtvidabergs juniorer.
Låt oss börja med Danmark.
Bröllopet var super kul, var väldigt skönt att träffa släktningarna. Käkade god mat och fyllde magen med socker som fan.
Kom hem på måndag och gick o träna så fort jag kom hem.
Därefter har jag sovit och umgåtts med vänner.

Igår kom jag hem från träningslägret med det grymmastee laget evaaah. 
Vi vann alla matcher förutom en som blev 1-1. Är så jävla nöjd med mig själv. Gjorde min första bästa match igår och det kändes så jävla bra. fyfan vilken skön känsla det var att kliva av planen och känna att man har gjort ett bra jobb!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0