You can hate me but never brake me

Waruppp dowwg!
Kom nyss hem från skolan, en vän till mig gjorde verkligen min dag med!! Hon pratade med snyggingen i Shoo bree om hur mycket jag "tyckte" om han, och så skrev han till mig! suupeer glad hehe.
Angående om dieten så har jag lagt ner det!
Brorsan tog ett allvarligt snack med mig o syrran igår kväll om vår diet. Det han sa fick mig verkligen att tänka om. För det första är det människor i afrika som skulle dö för min mammas mat, och här ska jag sitta o leka smal och bara äta sallad&kött? fuck det!
Ska dra o duscha nu sen så ska jag på möte!
Vi har nämligen bokat Shan atci och panetoz den 17 mars här i Linköping, Skylten! Be there peeps!
haha irmice och jag

Kommentarer
Postat av: ...

Hehe har oxå sett filmen. Vilken av dom tycker du är snygg som kontaktade dig?

2012-02-28 @ 17:28:55
Postat av: ebba- en blogg om allt!

hejhje! allt braa?? :DD

2012-02-28 @ 19:02:32
URL: http://ebbag.blogg.se/
Postat av: Selma Muslijevic

Sv: Han som heter Elias i filmen:) Han är så jävla snygggg

2012-02-28 @ 20:00:54
URL: http://selmamus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0