Jag känner mig fri

Sup supp homies!!
Har inte skrivit så mycket dessa dagar, har inte haft tid rättare sagt.
Men jag har inte gjort så mycket förutom att ha tränat. Tack gode gud att vi har fotbollen som underhåller under lovet.
Igår var dagen sjuk tråkig! Gick ner till ugg eftersom det var tråkigt hemma, Sen kom vi på att vi skulle baka Cop cakes, och dom vart ju guldvärda! Efter allt smaskande så gick vi på en promenad för att bli av med allt vi åt.

Idag så ska jag träna, så det är väl det som står för dagen!
Glömde skriva att LFC wildcats har en ny "Prov uttagning" och då anmälde jag mig och min syster till det ,så nästa vecka så ska man provträna där! Behöver inte känna mig så orolig eller nervös eftersom jag har ju mina två vänner som ett stöd som spelar i det laget! Dom var några av de 5 av 40 spelare som kom med, hehe duktiga tjejer! :)

Ska bjuda på världens skönaste video, Vilka glädjen dom sprider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0