I will never find someone like you

Precis pluggat klart, äntligen. Nu har jag inget plugg eller prov förutom mitt nationella prov imorgon. Gud har besvarat på min fråga, Han ställde in min fotbollsträningen idag och det behövdes verkligen efter denna fotbollsweekend, är Helt död! 

Ska till Coop för att köpa naturgodis och sedan sitta hemma och kolla på vampire diaries, it fucking rocks!
Men det får bli ett litet inlägg, eftersom Sharrelito ville läsa. He is my number one fan liksom!!

Jag och bästa fotbollsbrudarna

Kommentarer
Postat av: Sharre

OMG BÄSTA >3

2012-02-06 @ 16:55:26
Postat av: Selma Muslijevic

sv: You rock mait!

2012-02-06 @ 20:21:59
URL: http://selmamus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0