Elit

Helooozz!

Precis käkat god mat med familjen. För mig blir det ingen träning idag. Lovar, det är bara idag jag skippa träningen. Känner att jag verkligen inte orkar träna. jävla fatass. Om jag ska bli fotbollssproffs så måste jag sluta upp med detta haha! Efter denna dag så gäller det att gå på varenda jävla träning ovavsett hur trött jag än nu är!

Jb besöket var bra! Fick prata med Elit tränaren angående om elitfotbollen. Frågade om man kunde provträna för elitfotbollen eftersom jag glömde lämna in ett papper, och det ända han sa var "Imorgon, kl 9 i rydshallen" haha snabba svar fick man. Men det är inte med 96orna,utan med 95orna, så lite press känner man! Får se hur jag gör.. Vill testa träna men endå inte.. kanske för att jag är en blyg person som låter det gå i vägen före mina drömmar?




Syrran och jag :)


Kommentarer
Postat av: Sharre

omg, hur gick träningen?

2012-02-06 @ 16:34:25
Postat av: Sharre

omg, hur gick träningen?

2012-02-06 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0