Are you like everybody else? if dont, prove it

Shoooozzzz gullisaarmullisar!!!
Kom nyss hem från skolan där min hjärna alltid blir sick in head. Jag går bara i nian och är redan skoltrött... Vill gå i sexan föralltid!!!!!
Glömde berätta att jag har gjort mina gymnasieval. Funderade riktigt nogapå  vad jag skulle välja, till slut blev det Birgitta Skolan - Omvårdnad och så valde jag Yrkesgymnasiet- handel och fotbolls akademin som andra val. Jag hade inte ens tänkt tanken att välja Yrkesgymnasiet. Men eftersom dom hade fotbollsakademin så tog jag det direkt.
Idag ska jag träna och har ingen aning om vad det blir för träning. Tror däremot att det blir fys.. jäätte kul, men värt det.
Men nnu ska jag draa, så ha det bäst g-units!
Pannkaks smurfarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0