A tornado flew around before you came

Tjenaaaa babes.
Skoldagen var väl helt okej. Same old same. Bara 4 dagar kvar till sportlov och då får man sovaa som en liten nallebjörn, hihi cooockieeee :))))))

Kom nyss hem från super bra träning. Vi hade många övningar där försvaret behövdes väldigt mycket. vilket är bra eftersom jag behöver bli bättre i försvaret! Ju mer man tränar på det, desto bättre blir man! Känner att jag har förbättrats inom min position hehe.
-
På söndag har vi vår sista fys/löpnings träning! Snacka om att man är glad!!
Men löpningarna är intee heeelt slut än, vi ska träna inomhus (konst) om två veckor, och då blir det 20 minuters löpning och sen fotboll i en fin konsthall. Hmm enjoying my life right now!

En av världens bästa ytterbackar enligt mig!
- Abate, Forza Milan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0