All those people

ttjatjatjaaaaaaa crazydazy people!!
Har chillat galet med familjen under påsklovet, åhh familjen är bäst!
Har inte tränat fotboll på minst 1 vecka... Men jag har ju mina anledningar. De sjjuuuuukt vilka fittiga tränare man kan ha. Dom är sjuka i huvudet jävla stånd- och dregel människor. Hur kan man vara så jävla egostisk? Men dom har 1 år kvar i Tinnis  sen tar deras kontrakt slut, baii baii bitches.
Igårkväll kollade jag och familjen på filmen The time med Justin timberlake. Fyfan vilken bra film!
Det sjukaste var att man betalade saker och ting med minuter från sitt liv.
Vissa hade miljoner minuter medans vissa människor i olika ghettoställen fick kämpa för att överleva. Vissa hade max en dag på sig och vissa hade en månad. Och efter filmen tänker man såhär.. Det finns människor som har fleraaaa miljoner, och då snackar vi om massa miljoner. Dom som köper dom dyraste bilarna medans dom kan rädda nästan ett helt land av fattigdom..
maan blir galen, Om jag hade sådana pengar skulle jag fan hjälpa söönder!

Kommentarer
Postat av: Julia Kristensson

Fin blogg

2012-04-11 @ 23:43:28
URL: http://bellabalazs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0