DÅLIG UPDATE

Hey readers!! Bloggar via mobil eftersom jag känner mig rastlös har ingen aning om jag kommer att orka blogga när jag kommer hem. Har verkligen inte haft tid att blogga dessa dagar. Jag har sovit ca. 11 timmar sammanlagt hela helgen. Jag spelade nattcup under fredagen och vi fick två förluster samt ett kryss (när en match har spelats lika). Fick sova 4timmar när jag kom hem och sen fick jag vakna kl sju för att återigen spela en cup i norrköping med laget. Vi kom vidare i gruppspelet och fick möta vårt À - lag. Sen fick vi åka tidigt på söndagen för att spela två matcher till vilket var onödigt eftersom vi spelade om en tjugonde plats eller var det var. Det var lite kort om helgerna. Just nu är jag i skolan och pluggar kemi. Ha det bra peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0